Kilka dni temu odbyła się wyczekiwana od miesięcy nowa odsłona Microsoft Flight Simulator 2024. Już od pierwszych godzin na produkcję spływała fala krytyki za błędy i niedociągnięcia. Po trzech dniach studio odpowiedzialne za grę postanowiło oficjalnie przeprosić za wpadkę.
Błędy w Microsoft Flight Simulator 2024
Najwięcej problemów sprawiały i w sumie dalej sprawiają serwery i ich wydajność. Te szybko się przeciążały, co doprowadzało graczy do szewskiej pasji. Teraz twórcy informują o tym, że zwiększono pojemność serwerowni, aby obsługiwała większą liczbę graczy. Podjęto także pilne prace nad poprawą wydajności gry, zatem można niebawem spodziewać się pierwszej łatki.
Frustracji klientów nie ma co się dziwić, bo najwierniejsi fani zakupili najdroższe edycje premium. Te miały zapewniać dodatkowe atrakcje i możliwości, jednak nikt nie przewidział, że będą to po prostu utrudnienia.
Microsoft Flight Simulator to jeden z najpopularniejszych symulatorów w historii. Gra w każdej edycji jest mocno rozbudowana i zawiera otwarte mapy, które przenoszą graczy w przestworza. Wymaga to oczywiście ogromnej mocy obliczeniowej procesorów, jednak po takiej firmie jak Microsoft, spodziewalibyśmy się lepszej optymalizacji.